DOLAR 46,3237 0.06%
EURO 53,8898 0.18%
ALTIN 6.444,18-0,04
BITCOIN 3006220-2.23805%
Elazığ
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Depo yangını 4 saat sonra söndürüldü

Depo yangını 4 saat sonra söndürüldü

Elazığ’da sabah saatlerinde 4 katlı bir binanın beyaz eşya bulunan bodrum katında çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin yaklaşık 4 saatlik çalışması sonucu kontrol altına alınarak söndürüldü.

ABONE OL
Aralık 14, 2024 18:36
Depo yangını 4 saat sonra söndürüldü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Olay, Nail Bey Mahallesi Vali Fahri Bey Caddesi üzerinde bulunan 4 katlı bir binanın bodrum katında yaşandı. Edinilen bilgiye göre, beyaz eşya deposunda sabah saat 08.00 sularında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Yükselen duman ve alevleri fark eden iş yeri sahibinin ihbarı üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin hızlı müdahaleleri ile binada bulunan 8 kişi tahliye edildi. İtfaiye ekiplerinin uzun uğraşları sonucu yangın 4 saat sonra kontrol altına alınarak söndürüldü.

Olayda ölen ya da yaralanan olmazken, iş yerinde maddi hasar meydana geldi.

Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı.

Elazığ’daki depo yangını 4 saat sonra söndürüldü

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.