DOLAR 46,3237 0.06%
EURO 53,8898 0.18%
ALTIN 6.444,18-0,04
BITCOIN 3006220-2.23805%
Elazığ
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Orman İşletme Müdürlüğünde “Orman Sevgisi” Eğitimleri Devam Ediyor

Orman İşletme Müdürlüğünde “Orman Sevgisi” Eğitimleri Devam Ediyor

Elazığ Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı Tunceli ve Malatya Orman İşletme Müdürlüklerinde 4 İlk Öğretim okulu ve 3 lisede, toplam 1031 öğrenciye “Orman Sevgisi" eğitimi verildi.

ABONE OL
Aralık 12, 2024 07:59
Orman İşletme Müdürlüğünde “Orman Sevgisi” Eğitimleri Devam Ediyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bölge Müdürlüğü Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Mehmet Bozgan tarafından sunum şeklinde verilen eğitimde ormanın tanımı, oluşum süreci, önemi, sağladığı faydalar ve orman yangınlarına karşı dikkat edilecek hususlar ele alındı.

Aldıkları eğitimin sonunda “Küçük Ormancı” olarak adlandırılan öğrencilere broşür, dergi ve fidan dağıtıldı, anlatılan konularla ilgili öğrencilere sorular sorularak bilenlere ayrıca hediye verildi. ​

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.