DOLAR 46,3050 0.02%
EURO 53,6924 -0.08%
ALTIN 6.434,480,32
BITCOIN 30536450.49688%
Elazığ
20°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Lösemi hastaları ahşap boyama etkinliğiyle moral buldu

Lösemi hastaları ahşap boyama etkinliğiyle moral buldu

Malatya’da kanser hastalarına moral vermek amacıyla ahşap boyama etkinliği düzenledi.

ABONE OL
Aralık 18, 2024 10:52
Lösemi hastaları ahşap boyama etkinliğiyle moral buldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kiraz Çiçeği Şefkat Eli Uğraşı Terapi Merkezi, kanser hastalarına moral vermek amacıyla ahşap boyama etkinliği düzenledi. Etkinlik, Malatya Turgut Özal Tıp Merkezi (TÖTM) Onkoloji Hastanesi’nde gerçekleştirildi ve TÖTM Onkoloji Bölümü’nde tedavi gören lösemi hastaları, Türk Kızılayı Malatya Toplumsal Hizmet Klinik Psikoloğu Rümeysa Atay ve Halk Eğitim Merkezi Ahşap Boyama Öğretmeni Mehtap Çekiç’in katkılarıyla etkinlikte yer aldı.

Etkinliğin organizatörü ve Kiraz Çiçeği Şefkat Eli Uğraşı Terapi Merkezi’nin kurucusu Özlem Önal Erkurt, hastaların terapi sürecine olumlu katkı sağlamak amacıyla sosyal etkileşimlerini artırmayı hedeflediklerini belirtti. Özlem Önal Erkurt, “Bu tür aktiviteler, hastaların ruhsal sağlıklarını koruyarak iyileşme süreçlerine faydalı oluyor,” dedi.

Etkinliğe katılan lösemi hastaları ise düzenlenen bu tarz aktivitelerin kötü düşüncelerini uzaklaştırdığını, başkaları tarafından önemsendiklerini hissettiklerinde hayata daha sıkı tutunduklarını ifade etti. Hastalar, etkinliği düzenleyen Kiraz Çiçeği Şefkat Eli Uğraşı Terapi Merkezi’ne teşekkürlerini sundu.

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.