DOLAR 46,1087 0.13%
EURO 53,1854 0.19%
ALTIN 6.373,56-0,56
BITCOIN 29135421.65767%
Elazığ
22°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Hastanede tedavi gören engelli bireylere moral oldular

Hastanede tedavi gören engelli bireylere moral oldular

Bayburt Devlet Hastanesi yönetimi 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla hastanede tedavi gören engelli hastaları ziyaret etti. Sağlık çalışanları, yatarak tedavi gören engelli hastalara moral vererek, destek oldular.

ABONE OL
Aralık 4, 2024 10:22
Hastanede tedavi gören engelli bireylere moral oldular
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Anlamlı ziyarette, hastaların ihtiyaçlarını dinleyen hastane yönetimi ve beraberindeki sağlık çalışanları engelli hastalarla bir süre sohbet ettiler. Ziyarette, engelli bireylerin sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak ve yaşam kalitelerini yükseltmek için çalışmaların sürdüğü vurgulandı. Moral bulduklarını söyleyerek, ziyaretten mutluluk duyduklarını belirten engelli vatandaşlar, hastane yönetimi başta olmak özveriyle çalışan tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ettiler.

Hastanede tedavi gören engelli bireylere moral oldular

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.