DOLAR 46,3213 0.06%
EURO 53,9058 0.22%
ALTIN 6.448,540,03
BITCOIN 3009709-2.10352%
Elazığ
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Engelliler Atatürk’ü Saygı ve Özlemle Andı

Engelliler Atatürk’ü Saygı ve Özlemle Andı

Osmangazi Belediyesi bünyesinde hizmet veren Osmangazi Belediyesi Engelliler Bakım Merkezi (OBAM)’da eğitim gören engelli bireyler, Mustafa Kemal Atatürk’ü ölümünün 86’ıncı yılında saygı, minnet ve özlemle andı.

ABONE OL
Kasım 11, 2024 13:44
Engelliler Atatürk’ü Saygı ve Özlemle Andı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Osmangazi Belediyesi Engelliler Bakım Merkezi (OBAM)’da eğitim gören engelli bireyler, TUSAŞ’a düzenlenen hain terör saldırı nedeniyle erteledikleri 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama programını gecikmeli de olsa gerçekleştirmenin mutluluğunu ve gururunu yaşadı. Cumhuriyetin 101’inci yılını, söyledikleri marşlar ve hazırladıkları koreografi ile kutlayan engelli bireyler, daha sonra üzerinde Atatürk’ün fotoğraflarının yer aldığı siyah pelerinleri giyerek ölümünün 86’ıncı yılında Atalarını saygı, minnet ve özlem ile andı.

Osmangazi Belediyesi Engelliler Bakım Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinliklere (OBAM)’da gerçekleştirilen programa, engelli bireylerin aileleri ve belediye yetkilileri katıldı. Öğretmenleri eşliğinde hazırladıkları koreografileri başarılı bir gerçekleştiren engelli bireyler, program sonunda büyük alkış aldı.

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.