DOLAR 46,1215 0.02%
EURO 53,4161 0.37%
ALTIN 6.438,110,29
BITCOIN 2873726-1.6085%
Elazığ
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Elazığspor, Bursa’ya 23 futbolcuyla gitti

Elazığspor, Bursa’ya 23 futbolcuyla gitti

Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında pazar günü Muğlaspor ile Bursa’da karşılaşacak olan Elazığspor, Bursa’ya 23 futbolcusuyla gitti.

ABONE OL
Mayıs 8, 2026 10:35
Elazığspor, Bursa’ya 23 futbolcuyla gitti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında 10 Mayıs pazar günü Elazığspor ile Muğlaspor, Bursa’da karşılaşacak. Kritik maç için Bursa’ya giden Elazığspor’da sakatlıktan dönen Haluk Mustafa Tan ve Çağlayan Menderes kadroya dahil edildi.

Teknik direktör Erkan Sözeri’nin takdiriyle 23 kişilik kadroda; Furkan Köse, Hakan Canbazoğlu, Yusuf Ayaz, Mehmet Yılmaz, Haluk Mustafa Tan, Çağlayan Menderes, Ercan Coşkun, Süleyman Özdamar, Sakıb Aytaç, Berat Sağlam, Ömer Çakı, Kerem Şenyüz, Mikail Koçak, Hakan Yavuz, Burak Altıparmak, Ali Altınöz, Maksut Taşkıran, Erkan Eyibil, Samed Ali Kaya, Halil İbrahim Sönmez, Sertaç Çam, Enes Soy ve Fuat Bavuk yer alıyor.

iha

 

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.