DOLAR 46,1253 0.03%
EURO 53,3540 0.26%
ALTIN 6.371,47-0,75
BITCOIN 2827449-3.99286%
Elazığ
23°

AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

ELAZIĞ’DA ZABITADAN KAÇIŞ MARATONU: “HEPSİNİ TUTTUN MU BENİ TUTACAĞINA?”
  • EngelsizHaber23
  • Asayiş
  • ELAZIĞ’DA ZABITADAN KAÇIŞ MARATONU: “HEPSİNİ TUTTUN MU BENİ TUTACAĞINA?”

ELAZIĞ’DA ZABITADAN KAÇIŞ MARATONU: “HEPSİNİ TUTTUN MU BENİ TUTACAĞINA?”

Elazığ’da zabıta ekiplerince yapılan çalışmalarda yakalanan bir dilenci, "Hepsini tuttun mu beni tutacağına? Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha" diyerek tepki gösterdi.

ABONE OL
Mayıs 16, 2026 11:24
ELAZIĞ’DA ZABITADAN KAÇIŞ MARATONU: “HEPSİNİ TUTTUN MU BENİ TUTACAĞINA?”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Elazığ Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde dilencilere yönelik kapsamlı bir operasyon gerçekleştirdi. Özellikle cuma namazı öncesi ve sonrasında cami çevreleri, hastane önleri ile vatandaşların yoğun olarak bulunduğu bölgelerde denetimler sıklaştırıldı. Yapılan çalışmalarda, duygu istismarı yaparak vatandaşlardan para talep ettiği belirlenen dilenciler, ekipler tarafından tek tek tespit edilerek yakalandı. Zabıtayı gören dilenciler, maraton koşucularını aratmayarak hızla kaçarken, ekipler dilencileri yakalayarak haklarında işlem yapılmak üzere müdürlüğe götürdü.

Zabıtaya yakalanan bir dilenci ise “Hepsini tuttun mu beni tutacağına? Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha” diyerek tepki gösterdi.

Elazığ’da dilenciler kaçtı, zabıta yakaladı: "Hepsi kaçtı gitti, beni bırakma aman ha"

iha

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.