DOLAR 46,1082 0.13%
EURO 53,1460 0.12%
ALTIN 6.359,83-0,77
BITCOIN 29077520.54901%
Elazığ
22°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Elazığ’da pestisit denetimi

Elazığ’da pestisit denetimi

Elazığ’da üzüm, biber ve kayısı üreticilerine pestisit denetimi yapıldı.

ABONE OL
Aralık 2, 2024 10:08
Elazığ’da pestisit denetimi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Elazığ İl Tarım ve Orman Müdürlüğü denetimlerini sürdürüyor. Bu çerçevede ekipler, üzüm, biber ve kayısı üreticilerine yönelik pestisit denetimi yaptı. Denetimlerde hatalı pestisit kullanımının denetlenmesi ve ürünlerde ilaç kalıntısı çıkmaması amaçlandı. Hatalı tavsiye dışı ilaç kullanıldığı tespit edilmesi durumunda hasat geciktirme, ürün imhası veya idari para cezası yaptırımlarının uygulandığı aktarıldı.

Üreticilerin cezai işlemle karşılaşmamaları için zirai ilaçları etiket bilgilerine uygun olarak doğru bir şekilde kullanmaları gerektiği bildirildi.

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.