DOLAR 46,3038 0.02%
EURO 53,7125 0%
ALTIN 6.419,160,09
BITCOIN 30409140.34901%
Elazığ
20°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Elazığ’da kış mevsiminde gül ağacı çiçek açtı

Elazığ’da kış mevsiminde gül ağacı çiçek açtı

Elazığ’ın Palu ilçesinde kış mevsiminde gül ağacı çiçek açtı. Gülün açtığını gören vatandaşlar, şaşkınlıklarını gizleyemedi.

ABONE OL
Aralık 9, 2024 09:51
Elazığ’da kış mevsiminde gül ağacı çiçek açtı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Elazığ’da kış mevsimi erken geldi. Dondurucu soğuklar etkisini sürdürmeye devam ederken Palu ilçesinde şaşkınlık verici bir olay yaşandı. İlçede yaşayan Murat Polat isimli vatandaşın bahçesinde bulunan gül ağacı çiçek açtı. Aralık ayında böyle bir durumla karşılaşmasının kendisini çok şaşırttığını belirten Polat, ‘’Gül ağacımız yaz aylarında çiçek açar. İlk defa aralık ayında ağacımızın çiçek açtığını gördüm. Elazığ’a bu yıl kış da erken geldi. Kasım ayının sonlarına doğru kar yağdı. Hala havalar çok soğuk. Buna rağmen beyaz gülümüz açtı’’ dedi.

Elazığ’da kış mevsiminde gül ağacı çiçek açtı

En az 10 karakter gerekli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.