Fırat Biz Ortapedi Engelliler olarak bankalarda yürüttüğümüz işlemlerde, sıkıntılar yaşıyoruz. Bu sıkıntılar, ise Türkiye’nin heryerinde Engellileri düşünmeyerek ATM’lerin yapılması bir başkasına bizleri mahkum etmesi hiç hoş bir durum değildir. Bizleri erişilemeyen ve ulasılamayan yerlere mahkûm etmeyin dedi.